Morské prúty Great White GWC Sensi Boat 235cm/15-30lbs
Morské prúty Great White GWC Sensi Boat 235cm/15-30lbs
Morské prúty Great White CWC Sensi Boat s dlžkou 235cm sú ideálne pre lov z člna a zdolávanie veľkých halibutov.
Morské prúty Great White CWC Sensi Boat 235cm/15-30lbs
Ľahké, štýlové, silové a super robustné, to sú atribúty série prútov Great White. Blanky sa vyrábajú zo 100% IM6 grafitu, sú veľmi štíhle a pritom ľahké a príjemné do ruky. Chytanie s prírodnými nástrahami je doménou tohoto prútu. Citlivá špička spoľahlivo indikuje opatrné zábery halibutov a potrebná síla vychádza zo stredu prútu a rúčky. Také veľké ryby je možné pohodlne zdolávať pomocou Great White CWC Sensi Boat.
Dôvody ku kúpe morských prútov Great White CWC Sensi Boat:
- Ľahké
- Štýlové
- Morský rybolov
- Blank vyrobený z IM6 grafitu
Morské prúty Great White CWC Sensi Boat 235cm/15-30lbs - parametre:
- Dĺžka: 235cm
- Vrhacia záťaž: 15-30lbs
- Počet dielov: 2ks
- Transportná dĺžka: 122cm
- Hmotnosť: 295g
ZEBCO EUROPE kvalita od roku 1860
História Zebco Europe v Nemecku začala v roku 1860 kedy Jozef Witt a Ernst Gustav Führmann založili v Hamburku spoločnosť pod ich menami a predávali laná, siete a ďalšie vybavenie pre komerčný rybolov. Čoskoro bol sortiment rozšírený o rybárske náčinie. Ernst Gustav Führmann riadil firmu 40 rokov a veľmi úspešne. V roku 1918 prevzal spoločnosť jeho syn Ernst Führmann a viedol ju ďalších 30 rokov. Po jeho smrti v roku 1949 prevzala spoločnosť jeho žena a viedla firmu niekoľko rokov spolu s bývalým asistentom jej muža. Nakoniec v roku 1967 predala spoločnosť Witt & Führmann ktorá bola rodinným podnikom 90 rokov. Pod novým vedením sa rýchlo rozvíjala a zmenila meno na Witt & Führmann, Snap Angelgeräte GmbH. V roku 1986 zmenila spoločnosť znova vlastníka a spolu so Zebco corporation (USA) došlo k ďalšiemu rozvoju. V roku 1994 sa spoločnosť premenovala na Zebco sports a na jar 2002 začala predávať svoje výrobky aj v európskych pobočkách. Zjednotenie značiek Zebco ktoré boli predané oddelene sa zjednotili v roku 2011. Vďaka akvizíciam sa dosiahli dva kľúčové ciele: prvý-dlhodobé zaistenie globálnej stratégie značky a druhý-zaistenie väčšieho rozmachu v Európe.